kom mowla jag ber dig!

image24

Fred vara med dig min mowla min herr AbaSaleh Mohammad sonen till Hassan Alaskari.
Mowla min herr jag vet att jag är en dålig människa som passar inte i din värld.
Jag vet att jag har ett svart hjärta som det är svårt att tvätta!
Men min mowla min herr jag är bakfull, jag vet!
Men jag är helt rastlöst i din kärlek.
Mowla kom ta mig tili din borg, och ge mig ett skål av kärleks vin, jag vill bli berusad av din kärlek, jag är ensam och bedrövlig, du vet att jag är mager och klara inte av det! Mowla kom och ta mig jag ber dig mowlla!  Ser du inte mig att jag är brast i gråt, ser du inte det! mowla hur länge ska du vara borta mowla jag ber dig jag orkar inte !
Jag är kraftlös och det är bara önskan till din träff jag har kvar och inget annat!
Mowlla
Jag vet att det inte mina ord!
Men jag menar det
Kom kolla på hjärtat som är deprimerad i din skild!
Men aldrig, aldrig ska glömma dig, det är mitt löfte som jag ska bära den till min slut.
Mowla jag önskar att sova och aldrig vakna mer!
Jag är trot!
Om du ser mig levande, det är bara för att jag vet att du kommer! Bara för ser dig , dig sonen av narges. Och därför ska hålla mig vaken tills gryning, till du  kommer och se solen Skinner igen,
Mowla skynda, skynda! Jag tål inte kalla och mörka natten!
Mowla jag vill komma till din jamkran men jag är fängslad här!
Min Imam är du sur på mig?
För din mamma Zahra skull förlåta mig,  jag vet att jag är dum i huvudet, jag vet snälla snälla!
Jag vill inte ha nåt jag vill vara din slav att ta mig vart du ville!  Mowla  jag ber dig att kolla på mig bar ett ögonblick inte mer! Jag vet att jag inte bra men har jag inte hjärta?  Ni som är söner till Hashem min herr jag ber dig, bara en skål av din kärlek du vet att jag har ingen skål och saknar vinet! Men jag har dig du min munskänk bara en blick!

din älskare Mohamad Algabry


Kommentarer
Postat av: Nabatita

Gubben, var stark. Allah finns för oss och vi har varandra. Alhamdulillah. Jag tackar Gud för det ska du veta. Allt ska bli bra.

2008-01-16 @ 22:26:46
URL: http://nabatita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0