Jag är besviken

Besmellah
Jag är besviken! Väldigt besviken!
Jag fattar inte, hur kan en människa ta något som tillhör till alla?
Jag fattar inte verkligen hur kan man ljuga för sig själv? Och alla vet att han ljuger!
Varför? Alltså varför? Hur kan man våga och ljuga för folk, när Allah han vet! Allah ser honom!
Vi tänker inte gör nåt! För att Allah finns, han ser allt!
Vi har ett riktat mål!
Du har med?
Men vårt mål är för den barmhärtiga Allah!
Men din är för människor och folk för kultur!
Pengar tillhör Allah!
Vi trodde aldrig skulle klara det! Men Allah hjälpte! Från o med  det minsta 20 kr till ....
Vi ordnade allt tillsammans med hjälp av Allah!
Vi har pengar över
Och folk vill delta mer och bidra till. Alla vet om det du borde skämmas!
Du bort skämma dig själv!
Men som sagt vi är Swedish muslims och följer Allah och gör det för Allah! Och tänker inte göra nåt dumt!
Waslam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0