Du var inte ensam i blåsten

Du var inte ensam i blåsten, när du tog varje steg för att sörja Hussain bland folk massa, Fatima (as) var där och tog steg efter steg med dig! Visste du inte Fatima (as) är på plats där de sörjer hennes son! Du var inte där i slutet när jag steg på trappor och såg folk massan, jag kollade inte på folk massan jag kollade på månen. Men plötslig hörde jag någon som sjung med mig( Jag sörjer hela livet för dig, hussain, hussain)! Jag kollade runt jag trodde att det var du! Du var den ända som kunde min text, men jag hittade dig inte! Men det var ingen annan där som sjung med mig! Det var en kvinnlig röst! Jag började gråta det var Fatima (as) kom bland oss för att sörja hennes son!  Bibi Fatima (as) madad

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Nej, för det är ju omöjligt. Det kommer alltid finns konflikter nånstans :(

2008-01-21 @ 02:19:47
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Jo men så tänker du och jag som lever i ett tryggt land. Folk som lever i kaos krigar oftast för att de beskyller allt på varandra som är tufft. Eftersom det är lättast så. Vi är framtidens hopp (eller) Världen blir ju ondare i mina ögon, inte godare. För i tiden hade man mer respekt för varandra. I dagens läge är det fucked up.

2008-01-21 @ 02:25:54
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0