En present för min syster Sara



jag vill först tillägnar den här dikten för imam Mahdi (aj)
och för min syster sara som en födelsedags present   jag hoppas att de båda acceptera :)


Kanske kommer du tills nästa fredag


Hela livet jag är efter en dag!
Letar dag efter dag? ja det gör jag!
Håller ögon för varje fredag!
Fredagen kom och du kom aldrig.
Jag ska vänta på dig mahdi mowla
Kanske kommer du tills nästa fredag


Väntar jag? ja jag gör hela tiden
Jag känner doften av dig i vinden
visst solen bakom molnen skiner!
tålamodet i själen brinner!
Efter längtad du är Mahdi mowla
Kanske kommer du tills nästa fredag


Tiden är jo för mig en föraning!
Nyheter,nyheter och förväntning!
Söker jag efter dig, söker ett spår!
Spåret av solen i fällande tår!
Håller hoppet för dig Mahdi mowla
Kanske kommer du tills nästa fredag


Nu är världen på väg in till mörkret
Var är frälsare av detta folket
Tårar är gratis o de får rinna
Ser du mig ser du ljuset brinna 
kommer att stoppa allt Mahdi mowla
kanske kommer du tills nästa fredag
  
tröttnar aldrig även min förväntan
vissa ord hittar aldrig till pennan
Du ä finast i hela världen
Finare än du jag kan inte hitta
Solen den är på väg Mahdi mowla
Kanske kommer du tills nästa fredag

Mohamad Algabry
sön den 25 nov 2007  15:06


grattis sis
hamoudi


Kommentarer
Postat av: Nabatita

Tack käre broder.
Den är väldigt fin.
Vad gulligt av dig!
:)

2007-11-25 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0